14 Mart 2012 Çarşamba

Olmadı TRT olmadı!


TRT, sabahları soğanları pembeleşinceye kadar kavursun diye şarkıcı-sunucu G.E’ye( George Eastman değil, diğeri) tam 400 bin lira aylık veriyormuş. Lan o paranın onda birini bana verin o soğanları istediğiniz rengin her tonunda kavurmazsam n’olayım taam mı?
Hayır, evde tam yirmi yıldır soğan kavuruyorum üstüne para veriyorum, bir de şarkı söylerek mi denesem diyorum bak şimdi: "Adımızı göklere yazdırdım, nay na na na nay nay nay nay, süürrprizzz!" falan.




TRT son zamanlarda kaliteli yapımlar yapmaya başlamıştı lakin bu son gafı yenilir yutulur cinsten değil. Bir tarafta sigortası, yanarak can verdiği gün yapılan işçi, diğer tarafta devletten aldığı 400 bin liralık maaşla ortalıkta pişkince  “Gelmeyin üstüme! Ben emekçiyim!” diye bağıran bir emekçi!


Şimdi sıkıysa bulun bakalım iki emekçi arasındaki 400 bin farkı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder