1 Mart 2012 Perşembe

Rita'ya name

"Bir işi yapma korkusu, o işi yapmaktan daha fazla zaman ve enerji harcar.
Rita Emmett"

 Rita'cığımm, bi kere ismin, annemin ben çocukkene yemeklerde kullandığı yemek yağının adı gibi. (Vita). Yani sana Vitacığım dememek için zor tutuyorum kendimi. İhhhiii!
Neyse taam. Konumuza dönelim, ne diyordun? Ha, zaman,enerji, iş güç vs değil mi? Misal sabahtan beri üst kat komşumdan gelen temizlik yapma s...esleri kulaklarımı tırmalayıp duruyor.

Bense napıyorum sadece "ben neden yapamıyorum Allaam, neden?" den girip ""bu dünyaya geliş gayem ne!" sorusundan çıkıyorum.
Kadın temizliğini bitirdi, ben sorularımı bitiremedim.
Sevgili Rita, ben kendimden ümidi kestim, lütfen sen de benden kes. Hatta mümkünse görüşmeyelim beni böyle sorgulayıp duracaksan. Bitti.

Bütün renkler aynı hızla kirleniyordu, birinciliği beyaza verdiler.(Özdemir Asaf)
Bütün evler aynı hızla kirleniyordu, birinciliği bizim eve verdiler.( Umutsuz ev kadını N.Ş.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder