1 Mart 2012 Perşembe

Hıçkırık

Milli Eğitim Müdürlüğü okula bizzat adıma tebliğ edilmesi için bir yazı göndermiş.
Mevzu "verem" 
 Konuyla ilgili okulun bütün öğrencilerine bilgi birikimlerimi aktarmam gerekiyormuş. İyi de benim verem ile ilgili bildiğim ve hatırladığım tek şey; Hülya Koçyiğit'in Ediz Hun'la oynadğı "Hıçkırık" filmi. Orada esas kız, esas oğlana duyduğu amansız aşk yüzünden ince hastalığa tutuluyordu.
Filmi projeksyonla tüm okul salya sümük izlesek, sonra da filmin kritiğini yapsak. Aşk öldürür felan. E eğitim şart tabi.

2 yorum:

  1. Değerli blog yöneticisi makaleleriniz çok başarılı, sitemiz Burun ameliyat estetik olarak blogunuzu takip ediyoruz.

    YanıtlaSil
  2. Buraya nasıl geldim hatırlamıyorum. Yazıya gülerken unuttum. Ancak üstteki yoruma çok kızdım. Ayıptır yahu, parasını verip düzgün reklam yaptırın...

    YanıtlaSil