13 Mayıs 2013 Pazartesi

Şizofrenik yazı

-Bugün feci yazı yazasım var.
- E ne duruyorsun yazsana.
- Yazacak bir şey bulamıyorum.
- Geçen gün Denizin dibine atsanız yine de yazacak bir şey bulurum” diyordun. Noldu?
... -Tırt. O, o gündü. Bugün yazılabilecek her şeyin yazılmış olduğunu, belki de bana bir şey kalmadığını düşünüyorum.
- Aşk üzerine karala bir şeyler işte. Herkesin bir bıçak yarası vardır bu konuda. Tutar yani.
- Aşka inanmıyorum artık. Aşk tanımaz biri, aşk üzerine ne yazabilir ki. Hiç
- Bak bugün bir sürü olay oldu, onu yaz. Bugün okulda hani; sen ve Bayan Spring koridorda sınavın başlama saatini beklerken x bayan yanınıza geldi ve elindeki çayı sana doğru uzatarak, “şunu tutar mısın hayatım, bir imza atıp geleceğim” dedi.
-Eee, nolmuş?
- E’si sonra aradan iki dakika geçti ve y bayan geldi yanınıza, yani x bayan tekrar dönüp çayını alıp gittikten sonra.
- Evet.
- Sonra y bayan da elindeki kahve fincanını sana doğru uzatırken “şunu tutar mısın şekerim bi imza atıp geliyorum hemen” dedi ya.
-Dedi.
E şimdi burada bir korelasyon yok mu sence?
- Ne var olm söylesene, adamı hasta etme şimdi.
Şunu diyorum. Orada Bayan Spring ve sen varsınız. Bayan x ve bayan y her ikinizi de eşit mesafede tanıyor olmalarına rağmen, her ikisinin de elindeki objeleri tutman için sana uzatmaları kuru bir tesadüf mü sence?
-Kabul ediyorum ben tutucu biriyim. Onun için benim tutmamı istemişlerdir.
-Kötü bir espriydi, kabul et.
-Kabul ediyorum.
-
-Sende garson tipi var, bunu da kabul et.
-Zaten ek iş arıyorum bu ara. Bence bu işi düşünmeliyim. Bak tipim de müsaitmiş hem.
Yazarlıktan bir bok çıkacağı yok nitekim.
Kahramanımız ardına bile bakmadan kendinden hızlı adımlarla uzaklaşır.
-Nereye! Daha yazı yazacaktın.
-Tüm “Bizimle çalışır mısınız” tekliflerine “Evet” demeye. Yazmayacağım yazı mazı. Tipime tüküreyim!
-Küfretme lan!
-Lan deme bana lan!
Yazı bitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder