27 Nisan 2013 Cumartesi

Özünde iyi bir insan

Şu "özünde iyi bir insan" sözü ne kadar da ifrit olunası. Özünde iyi bir insan ne lan. Manyak mısnız siz olm? Bir insan ya iyidir, ya kötüdür. Size karşı yani. Ha aynı insan size kötü, başkalarına iyi olabilir bu ayrı mevzu. Mühim olan size karşı nasıl olduğudur. Özü ayrı sözü ayrı insan, insan bile değildir benim hesaplarıma göre. Bu benim hesabım tabi. Herkesin hesabı kendine. Misal dünyanın gelmiş geçmiş diktatörleri de özünde iyi bir insandır. Sonuçta hepsinin insanlık adına büyük hedefleri vardı. Yok muydu? Onu bırak ben yılandan çok aşırı feci korkarım misal. Yalandan korkmam, yılandan korktuğum kadar. Ama o da özünde iyi sonuçta. Doğal denge, besin zinciri filan. Yani bana "özünde iyi bir insan"la gelmeyin sevgili Romalılar. Canlarım. Özünde kötü bir insan olsun varsın. Fakat bana iyi davransın. Canımı yesin. Yemesin mi? Yesin onu ninesi, yesin onu dedesi. Sonunu bağlayamadım, farkındayım. Ama özünde iyi bir yazı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder