17 Mart 2014 Pazartesi

Yeni nesil anne modeli

Yeni nesil annelerde bir tür rahatsızlık var ve ben bu rahatsızlıktan rahatsız değilim fakat komik geliyor yazmak istedim. Gerçi bu ara aldığım ozon terapiden sonra her şey bir başka güldürükçü geliyor. Mevzu ozon değil çok afedersin.

Misal bakıyorsun, arkadaş yeni anne olmuş. Çocuğu misal sekiz aylık. “Baybay yapalım annem  diyorsun baybay yapıyor, öpücük atıyoruuzzz şimdi dee, diyorsun öpücük atıyor. İşte babasını görünce şöyle yapıyor, ebesini görünce şöyle yapıyor. Dahi mi ne”  filan söylemleri.

Allah kimseyi görmemiş etmesin. Yani nebleyim üç çocuk büyüttüm, halen derim ki “ulan ben bu çocuklarda brokoli yese miydim acaba?”
Abarmayalım, abartmayalım, insan olalım. Kimsenin beynini böylesi gereksiz mevzularla şeetmiyelim.

Stop.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder