27 Nisan 2012 Cuma

Alo 171 buyrun ben Neriman

171 alo sigara bıraktırma hattını aradım. Nerimanmış adı. Neriman'ın bana ilk söylediği şey; "Nilgün hanımcım, sigara içemediğiniz ortamlarda olabildiğince uzun süre kalmanız gerekiyor. Yapmanız gereken ilk plan bu..."


"İyi de Nerimancım, beni bunaltanların hepsi zaten dumansız hava sahasında toplaşmış. Olabildiğince orada kalayım, sonra oradan sokağa çıkıp yoldan geçen ilk kamyonun altına mı atayım kendimi?
Neyin peşindesin sen Neriman?

6 saat sonra.....


Saat 17’ ye doğru yani mesai bitmeden alo 171 Neriman’ı tekrar aradım. “Kız Neriman sadece altı saat dayanabildim, sonra kalktım bir yazı yazayım dedim, o sırada tütünü elimde buldum.
“Olmaz şekerim olmaz “dedi Neriman. Bak ben on yıl çok sıkı içtim. Sonra küt diye bıraktım. Sahi nerede yazıyorsun sen” diye sordu.
Bilog milog şu site bu site bir iki link verdim Neriman’a. Biraz göz atmış olmalı ...ki, cep telefonunu verdi akşama ara beni dedi. Neyse az evvel aradım Neriman’ı. Birkaç yazımı okumuş. İltifatlar falan neyse geçtik bu bölümü, derken ben ona sigarayı nasıl küt diye bıraktığını sordum. Başladı anlatmaya, başından öyle acıklı hikayeler geçmiş ki garibin, hep anlattı hem salya sümük ağladı. İpne bir kocam vardı, hayatı zehretti bana diye bi başladı, kafam bi milyon şu an valla.
Sonra üzme kendini kızım ya, yaşanmış geçmiş bitmiş işte, Yap şöyle kendine bol köpüklü bir Türk kahvesi, yak sigaranı da ohhh.. bak nasıl iyi gelecek sana falan dedim. Tamam, dedi. Son bıraktığı paketi hatırasına atmamış
meğer. Balkona çıkayım ben biraz dedi. Öyle kapattık telefonu. Zor zor, hayat zor valla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder